yang suka conteng

Day 1 : Your Favorite Song

assalamualaikum,

bbc da start 30 days challenge tuh ariney ! suke suke suke . haha

my favorite song is ... jeng jeng jeng .

dinginnya angin malam ini menyapa tubuhku 
namun tidak dapat dinginkan hatiku yang kau hangatkan
terasa tercabarnya kelakianku ini dengan sikapmu
mentanglah aku ini insan kekurangan senangnya kau mainkan

siapalah aku ini untuk memintal buih yang memutih menjadi permaidani
seperti mana yang tertulis dalam novel cinta
juga mustahil bagiku menggapai bintang di langit menjadikan hantaran syarat untuk milikimu
semua itu sungguh aku tak termampu

silap aku juga kerna jatuh cinta 
insan sepertimu seanggun bidadari
seharusnya aku cerminkan diriku
sebelum tirai kamar aku buka untuk mengintaimu



tak lain dan tak bukan ialah Mengintai dari Tirai Kamar by Exists . yes ! tak caya bbc layan jiwang . oh well . jiwang laa best nak layan bila mata taley nak lelap , dikala bosan , di waktu jiwa kacau , di saat sunyi . arghh . pokoknya (tiba-tiba nak guna slang indon) bbc suka lagu nieh . kesah lak bbc kalau orang kata lagu nieh ketinggalan zaman pown . anyway . lagu nieh evergreen ok ! lagu fav korang evergreen kah ? teettt . hahaha

+ since when bbc nobatkan lagu nieh as my fav song ?
- sejak form two . lama bukan . banyak memory bila bbc dengar lagu nieh . bila dengar je otak teros flashback gaya cam screen wayang . ok . over sangat tuh . tapi something like that laa .

+ why this song ?
- sebab lagu nieh best best best best .

even banyak je lagu lain yang bbc suka but bbc nieh setia ok ! saja nak bold word setia tuh . haha . setia pada yang satu . tayah nak tamak sangat an .

so , sekian sahaja laa bbc mengenalkan tentang my fav song nieh ek . tunggu my challenge for second day lak .

see youu soon !

bubbye ,

..bulan bintang capricorn..

No comments: