yang suka conteng

dilamun rindu

salam,

tiba-tiba rasa macam dilamun rindu ..

mengapa ketika bila aku sendirian
terkenang kenangan waktu kita bersama
pilu rasa hati bila engkau tiada di sisi

indah waktu itu bila engkau di sampingku
seakan dunia milik kita berdua
kini kau tiada hanya aku di lamun rindu

mengapa kau menghilangkan dirimu
katakanlah salahku
sehingga kau hancurkan hidupku

berikanlah kesempatan
untuk aku menjelaskan
agar engkau kan fahami
apa yang telah terjadi
tak perlu kau meragui
ketulusan hati ini
kerna ku di salah mengerti

tidak pernah ku terlintas
untuk aku meduakan
kerna ku telah berjanji
cinta kita kan abadi

tak perlu kau mengkhianati
cinta yang tulus dan murni
di atas tohmahan orang lain

indah waktu itu bila engkau di sampingku
seakan dunia milik kita berdua
kini kau tiada hanya aku di lamun rindu




i miss you all of sudden dont know why

..bulan bintang capricorn..

No comments: