yang suka conteng

goodbye home..i'm coming polisas

salam,

will going back to kamsis ibnu sina,polisas tomorrow..
will miss you ol

que - sowei 4 everything..cuti raya t insyallah kte jmpe k..olwayz miss n love youu yunk

my kekasih gelap - epy belated bufday..sowei coz xde prezen..but dun worry..amira will olwayz waiting 4 youu..haha

my home sweet home - will miss youu..5 years here..there're so many memories..thanks 4 da memories..

my ayahanda - ko nieh mmg busy nk mati an..msg aku pown x..benci gile kat ko..aku da nk blik nieh pown bkn reti nk jenguk..

last but not least.....

my 'family' - kowg jgn nk tacing2 ngan adek..kowg taw adek cmne..if adek x bg kabar,kowg phm2 je arr..adek mmg x reti nk manage tyme lg..asik x ckop ms sokmo..tp kowg taw an..adek miss gilee kat kowg..meet raya nieh an..adek tunggu tuh..

oh yeah..de lg arr

my reader - thx alot coz kowg sudi bc ol my contengan here..love youu ol..muuaahhh

to all with love,

wasalam,

..bulan bintang capricorn..

No comments: