yang suka conteng

akulah yang pantas untuk kau cintai

salam,

x taw arr nk wat pe ariney..huhu..idop makin bosan..cehh..ayat nk gempak je :devilishgrin:

so tyme ngah meroyan kebosanan 2..bbc pown search arr lagu kat youtube..dgr arr lagu2 yg best..n stuck kat lagu nie..

lagu lama sebenarnyer..da nk dkt 3 taun lbey kowt lagu nie kuar..but dunno y lagu nie x kuar kat negara kite..even cite dier pown x kuar kat wayang kita..y ek?? owg kata cite nie best o0o..but bbc pown blom tgk lg..hehe :devilishgrin: nk tgk cmne an..da cite nie x kuar kat negara kesygan kite nie..huhu..nk tgk kat youtube cm x gempak je coz byk sgt episode..tsekat2 nk feel..nk download..ngee..x reti..huhu

:girl01: kompom kowg da curious nk taw an lagu pe yg bbc ckp 2..nie haaa lagu dier..

OST film Apa Artinya Cinta

song : apa artinya cinta
singer : melly goeslow & ari lasso

tiba-tiba engkau ada
kemudian engkau hadir

laksana kerdil ku memalu
lihat aku lebih dalam

di matamu ku melihat ada cinta yang tersirat
tirani hati merebak

barangkali aku salah
ku terdiam bukan bisu
ku tahu engkau besar malu
tutupi rasa gelisah

biar saja waktu nanti yang menikmati kisah ini
bersamamu aku senang

belum jugakah kau menyadarinya
akulah yang pantas untuk kau cintai
di bawah langit biru aku bersumpah
diriku tanpamu apa artinya cinta

cinta ini sudah menelan waktuku
siang malam hanya untuk fikirkan engkau
sejuta kali aku berani bersumpah
diriku tanpamu
apa artinya cinta

biar saja waktu nanti
yang menikmati kisah ini
bersamamu aku senang

belum jugakah kau menyadarinya
akulah yang pantas untuk kau cintai
di bawah langit biru aku bersumpah
diriku tanpamu apa artinya cinta

arti cinta ini sudah menelan waktuku
siang malam hanya untuk fikirkan engkau
sejuta kali aku berani bersumpah
diriku tanpamu
apa artinya cinta


best an lirik dier..so touching..best gle dpt duet ngan owg tsyg nyanyi lagu nie :girl09: so sweet an..hehe

tajuk lagu nie ngan tajuk filem dier sama je..APA ARTINYA CINTA..op kos film indon ryte..starring cite nie same ngan EIFFLE I'M IN LOVE..ala..yg laki botak nsem ngan pompuan kurus chumel 2..korang igt x..hehehe..slambek je ngate owg an bbc nie..nk wat cmne..hakikat pe..hero 2 mmg botak n heroin 2 mmg kurus glee..ok..jujo bbc..anda jeles..




lagu nie mmg best :okay: even da lama pown..x boring dgr..

so njoy da song geng.!!

..bulan bintang capricorn..

No comments: