yang suka conteng

rahsia terbongkar

salam,

tittle : camelia
singer : irwansyah

camelia,
maafkanlah aku kerna ku tak bisa temani tidurmu....

camelia,
lupakanlah aku..
jangan pernah lagi kau temui aku....

kau wanita terhebat yang pernah singgah di hatiku

kau wanita yang tegar,
aku mohon lupakanlah aku.....

sudahlah jangan menangis lagi
kurasa cukup sampai di sini
mungkin di suatu saat nanti kau temui cinta yang sejati..

sudah cepat lupakanlah aku
jangan pernah ungkit masa lalu
kutakut kekasihku pun tahu kau pernah menjadi simpananku

camelia.....................

kau.....wanita terhebat....yang pernah...singgah di hatiku........


nie single baru irwansyah pas lagu 'kutunggu jandamu'..lagu 'camelia' nie cm len sket coz muzik dier ala2 lagu lama..klo de spe2 yg ske dgr lagu pop 90-an indonesia msty biase ngan lagu2 from nike ardilla n poppy mercury an..so lagu 'camelia' nie ala2 lagu dierowg bdua tue..tangkap lentok arr..ngan lirik yg mkn dlm bg spe2 yg kne batang idong sndri an:devilishgrin:

lirik lagu nie......pas dier puji2 pompuan 2 terhebat arr,tegar arr..then dier soh lpekan..then at chorus tbongkar yg pompuan 2 kekasih gelap dier...penulis lirik gne word 'simpananku'..at 1st bbc dgr,bbc gelak je..cm barang je ley men simpan2..:ahaha:

tp lagu nie mmg da wat bbc falling in love since 1st tyme dengar..rs cm nk beli je full album irwansyah nie..since dier clash ngan acha,lagu dier sume ala2 broken hearted gituu..huhu:puppyeyes:
tp de ke album irwan yg bru nie kat malaysia..cm x pnh nmpk je..xkn nk g import troz dr indon kowtt..adey:ha?:

so conclusionnyer...lagu nie mmg best:woooh: :girl01: arr tok spe2 yg ske wat koleksi teman wanita dlm idop:anongnangyari:







..bulan bintang capricorn..

No comments: